Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
January 14, 2013
Image Size
208 KB
Resolution
635×899
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,473
Favourites
180 (who?)
Comments
12
×
WHAT by ToastyGoodness WHAT by ToastyGoodness
Uggh, Seriously have no inspiration for anything zim related lately. I managed to get this out lol.

I've been trying to do the next page for FC for like week's lol
I'm just going to have to wait till next month for the dvd So i can watch the shit out of it for inspiration.

Sooo yeah. I unno if I'll post much until late next month maybe i dunno depend's because I've got my Aunty's wedding and my Nan coming over from England.
So alot of family crap will be going on.

I'll still be around tho....
Anywho! Just wanted to let the people that care know that i wont be dead somewhere.
Add a Comment:
 
:iconblazecute:
BlazeCute May 25, 2013  Hobbyist General Artist
dib's face is funny C:
Reply
:iconmoonsong-the-warrior:
he is abducting him, bitch there going to taco bell again XD
Reply
:iconzt77:
Zt77 Jan 20, 2013  Student General Artist
Funny, but what is he doing???
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Jan 17, 2013  Hobbyist Writer
What is he doing, exactly? :-O
Reply
:iconskylanderlover123:
skylanderlover123 Jan 17, 2013  Hobbyist General Artist
what exactily is zim doing? me and my grandma can't figure that out XD and good picture by the way i love your art!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconanimaniac07:
animaniac07 Jan 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
So happy to know that you're not dead somewhere! X3
Reply
:iconinvadersonicmlp:
invadersonicmlp Jan 14, 2013
zim is all like yay
and dib is all like :iconwtfplz:
Reply
:iconyakko-warner-brother:
Yakko-Warner-brother Jan 14, 2013  Hobbyist General Artist
wow i really like it its so cool, you guys always seem to dress them differently to how they are dressed in the cartoon, i cant really say that though because i naturally draw Zim in a hospital gown for some reason. But i really like this!
Reply
:iconkim134:
LOL !!! I love Dib's face and Zim so cuteeee!!! great job!!:)
Reply
Add a Comment: